Algemene informatie
Hieronder vind u alle benodigde informatie over het bestellen van onze producten aangaande levertijden, aflevering en retouren
Bestellen
Uw bestelling kan op verschillende manieren tot stand komen namelijk:
- Via de webshop op deze pagina
- Via WhatsApp op 0682100501
Afhankelijk van de bestelling die gedaan wordt kunnen wij u contacteren voor nadere informatie of voor het maken van een bezorgafspraak. Bij een bestelling van diepvries producten nemen wij altijd contact met u op over de aflevering, zorg daarvoor voor juiste contactgegevens.
Wanneer u kiest om te bestellen via WhatsApp zullen uw gegevens worden gevraagd voor zowel het factuur als lever adres.
Bezorging
Afhalen
Wanneer uw bestelling compleet is krijgt u van ons bericht. Vanaf dat moment kunt u uw bestelling afhalen binnen onze afhaaltijden op afspraak.
Eigen bezorgdienst
Wanneer u een bestelling wilt laten bezorgen met onze eigen bezorgdienst moet u rekening houden met meestal 5 werkdagen voor de bezorging plaatsvind. Dit zodat wij uw bestelling kunnen inplannen in onze routes. De bezorging vind meestal plaats op woensdag of donderdag. Wanneer wij bij uw staladres afleveren hoeft u niet perse zelf aanwezig te zijn indien er een goed bereikbare, droge plaats is waar wij uw bestelling kunnen achterlaten. Zodra de bestelling is afgeleverd kunnen wij er echter geen verantwoording meer over dragen. U dient zelf te zorgen dat voerzakken niet in een vochtige omgeving blijven liggen.
Wij kunnen ook grote balen hooi, stro en voordroog leveren, echter moet er gelost kunnen worden met een elektrische pompwagen het terrein dient daarvoor verhard te zijn zonder obstakels zoals drempels.
Per post
Voor bezorging per post kunt u kiezen uit PostNL of DHL, indien uw bestelling voorradig is streven wij ernaar binnen 1 tot 2 werkdagen uw bestelling te verzenden. Webshop Only producten hebben wij niet op voorraad liggen en kunnen tot ongeveer 7 werkdagen in beslag nemen om verzonden te worden. Wanneer uw bestelling verzonden is krijgt u een bericht met de track en tracé code.
Levertijden
Afhalen
Producten die op voorraad zijn kunnen na bericht vaak nog de volgende dag worden afgehaald. Webshop only producten kunnen tussen 7 en 14 werkdagen duren voordat ze gereed zijn om afgehaald te worden. De duur hangt af van het product. Veel Webshop only producten zijn binnen korte termijn leverbaar echter producten van b.v. Agrobs/equifyt kunnen wat langer duren. Wanneer uw bestelling gereed is krijgt u van ons bericht.
Eigen bezorgdienst
Voor levering met onze eigen bezorgdienst wordt een leveringstermijn van ongeveer 5 werkdagen aangehouden ermee rekening houdend dat bezorging in het algemeen plaatsvind op woensdag of donderdag. Op vrijdag, in het weekend en op nationale feestdagen wordt niet bezorgd. Indien er een goed bereikbare, droge losplaats is hoeft u niet zelf aanwezig te zijn. Wanneer u niet zelf aanwezig bent gaat de verantwoordelijkheid van de goederen op u over zodra ze zijn gelost.
Pakket dienst
Wanneer uw bestelling compleet is streven wij ernaar om uw pakket binnen 1 tot 2 werkdagen bij de pakketdienst van uw keuze aan te bieden. Webshop only producten kunnen tussen 7 en 14 werkdagen duren voordat ze gereed zijn om verzonden te worden. De duur hangt af van het product. Veel Webshop only producten zijn binnen korte termijn leverbaar echter producten van b.v. Agrobs kunnen wat langer duren. Wanneer uw bestelling gereeds is krijgt u van ons bericht met de track en tracé code.
Webshop only
De producten met een Webshop only label zijn vrijwel altijd op korte termijn leverbaar. Een aantal producten zoals van Agrobs, Happy Dog, Happy Cat kunnen een langere levertermijn hebben. Wilt u weten hoe lang de levertermijn op een product op dat moment precies is neem dan even contact met on ons op, wij kunnen u dan een goede gerichte inschatting geven. De gemiddelde levertijd ligt rond een week, afhankelijk van het product en de voorraad bij onze leveranciers..
Klachten
Hoewel wij ons uiterste best doen om de producten in goede conditie en kwaliteit bij u te leveren kan er natuurlijk altijd iets voorkomen waar u niet tevreden over bent. Hou er rekening mee dat stro, hooi, kuil etc. Natuurproducten zijn en wij niet in de balen kunnen kijken. Echter vinden wij de tevredenheid van u, als onze klant heel belangrijk! Ervaart u een probleem, is een product niet goed, neem dan direct contact met ons op zodat wij samen met u tot een oplossing kunnen komen. Het helpt als u ook direct foto's kunt meesturen van hetgeen niet naar wens is.